Thursday, 22 September 2011

My History

Tentang Aku..,
Aku adalah aku..bukanlah dia mahupun kamu..sbb aku tetap aku.. mak aku kata aku ni penyayang..adik aku kate aku tak garang.. kawan aku cakap aku kiut..tapi kwn kpd kwn aku ckp aku ni kiut miut.. akak aku pulak kate aku kacak..ahakahak..ah xnak lah aku riak.. ade plk kwn2 ckp aku ni kurus..tp ade yg ckp aku cam tom cruis..ah komfius2.. waa..bile la orang nk kate aku ni gemook..mungkinkah esok??mari sama2 kite tengok.. ramai orang kate yang aku ni jns setie??ye ke??mak aku pun kate mende yang same..mau xnye..setia ngadap PC ari2.

Aktiviti Masa Lapang 
memancing (ikan bukan orang), memikat (ayam bukan orang), men bola, futsal, ping pong and bola tampar

Impian/Cita-cita

dulu kecik2 berangan nak jadi otromen, beso sikit brangan nak jadi posmen, masuk tingkatan nak jadi kaki pomen memomen,   masuk U nak cari awek untok hidop ade romance.. tapi xdan sampai habih sebab awek tunang ngan org len., bile dah masuk umur suku abad ni impian aku cuma nak hidup bahagie bersama keluarga dan sahabat d dunia ..,

 Orang yang aku nak jumpe.,

1 bush..nate sial sorg ni aku nak tempeleng muke die dengan slipar jepun 100X tanpa henti pastu aku nak cucok pusat die dengan garpu puas2..curi duit aku 50 sen kantoi bile nak bayar balik..tak cukop tu masuk negara orang curi lagi harta orang lain..bongok punye bush..patut kene tikam ngan pisau karat ntang perut dah ni.. 
2 tony blair..ni lagi sorg sial nak kene tempeleng ngan terompah kayu..subahat ngan bush buat keje tak senonoh ceroboh masuk rumah orang curi harta orang..ikut sgt cakap bush..klu bush suroh tolong cium ketiak die pun blair bengong ni sanggup..sampah masyarakat.. 
3 ariel sharon.. yang sorang ni wajib kene bunuh dah...xdak exuse dah ni.. yang sebetolnye nk jmp kwn2..tnp kawan sunyi hidup beb..krn kawan adalh org yg plg rapat dgn kita slps kluarga..

No comments:

Post a Comment